Premijerna izvedba mjuzikla “Pepeljuga” održala se 14. veljače pred prepunim gledalištem i oduševila razdraganu publiku, ali i kritiku. Publika dugotrajnim aplauzima, a struka riječima hvale nagradili su raspjevani i rasplesani ansambl te autorski tim predstave. “Sat vremena čiste sreće za male i velike”, kaže Glorija Fabijanić Jelović u svom osvrtu za Radio Rijeku, “izražajno iskarikirane sestre Božena Delaš i Dina Đuka, sjajno komičan Alex Đaković u ulozi Maćehe, rasplesani i raspjevani Otac i Majka, Kralj i Kraljica, Zlatko Vicić i Karin Krohlich, Vedran Komerički kao moderni mladi princ i Pepeljuga, nenadmašna u plesu, glumi i pjevanju, jednostavna i istovremeno snažno bogata u svom izrazu, emocijama ispunjena Elena Brumini, izazvali su oduševljenje i male i velike publike.” Sličnog je mišljenja i Kim Cuculić koja u Novom listu, između ostalog kaže: “U ovom suvremenom viđenju klasične bajke Pepeljuga je predstavnica nove samosvjesne generacije, čija je velika strast ples, što izvrsno korespondira s glazbeno-scenskom formom mjuzikla. Elena Brumini sjajno je i u glumačkom, i u glazbenom i u pjevačkom smislu utjelovila mladu ženu koja zahvaljujući kvalitetama koje ima uspijeva nadvladati životne teškoće i dobiti ljubav koju zaslužuje… Nova verzija Pepeljuge svakako će se pamtiti po upečatljivoj ulozi Alexa Đakovića, koji je pokretima tijela i mimikom dojmljivo utjelovio grotskni lik Maćehe.” Pod Pepeljuginim životnim motom “Ja plešem po svom!” ovaj razigrani i dobre energije pun mjuzikl djeci, mladima i odraslima odašilja poruku da “bit nije u blještećoj haljini i ispraznom konzumerističko-materijalističkom mentalitetu, nego u drugim kvalitetama, kao što su dobrota, skromnost, jednostavnost ili neka vještina koja nas čini posebnima.” Predstava ostaje na pozornici GKL-a do 9. ožujka, te se reprizira ponovno od 19. do 22. ožujka.